Groep 3/4

De kinderen uit groep 3/4 leren de basisvaardigheden op het gebied van taal, lezen en rekenen. Vaak gebeurt dit spelenderwijs, met buitenopdrachten en met spelletjes tussendoor. Zo is het zoeken van de letters van het alfabet in ons dorp Lettele een bijzondere activiteit speciaal in groep 3.

De kinderen van groep 3/4 worden uitgedaagd om ontdekkend en onderzoekend te leren. Zo wordt er elke week een proef gedaan uit het technieklokaal en zijn we trots op onze leertuin! Een project voor de leerlingen, door de leerlingen en de inzet van veel ouders. Er is van alles te ontdekken, iedere dag, ieder seizoen.

Daarnaast wordt er natuurkunde, Engels en geschiedenis aangeboden. Tussendoor wordt er veel bewogen, want door beweging worden de leerlingen gestimuleerd om de lesstof goed in zich op te nemen.